§ 1. Zasady ogólne. * Burmistrzem osiedla Texsas Holden jest Chocolate [ Alicja ] * Każdy pracownik musi obowiązkowo znać regulamin osiedla, a także odpowiednio się do niego stosować. * Zabrania się rozpowszechniania danych z panelu - osobom postronnym. * Wszelkie nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem panelu zgłaszamy tylko i wyłącznie do szefa. * Każdy pracownik ponosi odpowiedzialność za swoje zachowanie na chacie. * Jeśli jesteś świadkiem nagannego zachowania/działania wśród pracowników, proszę o kontakt wraz z załączonym screenem. * Podsumowania będą w każdą niedzielę w godzinach porannych lub popołudniowych.
§ 2. Harmonogram pracy. * Pracownik jest zobowiązany do wyrabiania limitu : dozorcy - 1 godzina tygodniowo, konsultantki - 1 h tygodniowo. * Godziny pracy są dowolne, nie ma ograniczeń. * Urlopy zgłaszamy tylko i wyłącznie na e-mail : lalunia19971@wp.pl . W e-mailu proszę umieścić takie informacje jak : login, czas trwania urlopu oraz powód dla którego go bierzecie. W innym przypadku urlopy będą odrzucane. * Podczas włączonego dyżuru pracownik ma obowiązek być obecny na chacie, w innym przypadku dyżury będą odrzucane. * Za nieobecność podczas włączonego dyżuru są kreski - jeżeli się wtedy nie usprawiedliwisz w odpowiednim temacie na tajnym forum. * Po 3 ostrzeżeniach pracownik zostaje usunięty z pracy.
§ 3. Stosunek do graczy. * Zabrania się używania wulgaryzmów, niestosownych znaków oraz ich nadużywania na chacie. * Jako pracownik, należy być miłym oraz pomocnym, niezależnie od sytuacji. * Dozorcy powinni odpowiedzieć na pytania zadane przez gracza, w ostateczności skierować go do Helpu który znajduje się na głównym forum. * Gdy gracz nie wie, gdzie jest Help – należy mu podać link.
§ 4. Banowanie graczy. * Zbanować gracza możemy za : - spam ( tj. niepotrzebne, wielokrotne wysyłanie tej samej wiadomości) - używanie wulgaryzmów - handel kontami - obrażanie - ogłoszenia * Przed zbanowaniem najpierw należy podjąć próbę uspokojenia gracza,jeśli nie zadziała należy dać ostrzeżenie, a następnie zbanować. ( Informuję, iż wzajemne przekazywanie numerów GG, e- maili czy innych komunikatorów nie jest brane jako spam). * Ban działa na tydzień, po tygodniu burmistrz lub jego zastępca usuwa bany. * Loginy wulgarne banujemy od razu.
§ 5. Przeprowadzanie naboru / przyjmowanie nowych pracowników. * Za przeprowadzanie naboru odpowiedzialny jest szef . * Każdy nowo przyjęty pracownik musi przejść okres próbny, który trwa dwa tygodnie. * Po zakończeniu okresu próbnego szef wraz z konsultantkami podejmuje decyzję o przyjęciu danego pracownika. * Podczas naboru zabrania się udzielania odpowiedzi na jakiekolwiek pytania z nim związane.
§ 6. Konsultantki. * Aktualnie konsultantkami są : BRAK ( ale o tym w odpowiednim temacie ) * Szefową konsultantek jest BRAK (wszystko w odpowiednim temacie) to do niej należy decydujące zdanie wśród konsultantek. * Do zadań konsultantek należy m.in. kontrolowanie nowych pracowników oraz udzielanie im pomocy, gdy tylko tego potrzebują. * Obowiązkiem każdej konsultantki jest wystawienie opinii na temat nowego pracownika na specjalnej stronie. Opinia konsultantek ma duży wpływ na wynik okresu próbnego.
Każde uaktualnienie będzie robione co 2 tygodnie od dziś. Życzę miłego Dnia Chocolate.
|