#1 2010-10-31 08:22:05

 nikola4121

Administrator

1205783
Zarejestrowany: 2010-10-28
Posty: 18
Punktów :   

Regulamin Osiedla!



§ 1. Zasady ogólne.
* Burmistrzem osiedla TextTown jest nikola4121 ( Nikola )
* Każdy pracownik musi obowiązkowo znać regulamin osiedla, a także odpowiednio się do niego stosować.
* Zabrania się rozpowszechniania danych z panelu - osobom postronnym.
* Wszelkie nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem panelu zgłaszamy tylko i wyłącznie do szefa.
* Każdy pracownik ponosi odpowiedzialność za swoje zachowanie na chacie.
* Jeśli jesteś świadkiem nagannego zachowania/działania wśród pracowników, proszę o kontakt wraz z załączonym screenem.
* Podsumowania będą w każdą niedzielę o nieokreślonych godzinach ( limit w niedziele wyrabiacie do godziny 13!

§ 2. Harmonogram pracy.
* Pracownik jest zobowiązany do wyrabiania limitu : dozorcy - 2 godziny tygodniowo, konsultantki - 1 h  30min tygodniowo, zastępcy dozorcy - 1h 30min!
* Godziny pracy są dowolne, nie ma ograniczeń.
* Urlopy zgłaszamy tylko i wyłącznie na e-mail : nikola4121@poczta.onet.pl W e-mailu proszę umieścić takie informacje jak : login, czas trwania urlopu oraz powód dla którego go bierzecie. W innym przypadku urlopy będą odrzucane.
* Podczas włączonego dyżuru pracownik ma obowiązek być obecny na chacie, w innym przypadku dyżury będą odrzucane.
* Za nieobecność podczas włączonego dyżuru są kreski - jeżeli się wtedy nie usprawiedliwisz w odpowiednim temacie na tajnym forum.
* Po 3 ostrzeżeniach pracownik zostaje usunięty z pracy.

§ 3. Stosunek do graczy.
* Zabrania się używania wulgaryzmów, niestosownych znaków oraz ich nadużywania na chacie.
* Jako pracownik, należy być miłym oraz pomocnym, niezależnie od sytuacji.
* Dozorcy powinni odpowiedzieć na pytania zadane przez gracza, w ostateczności skierować go do Helpu który znajduje się na głównym forum.
* Gdy gracz nie wie, gdzie jest Help – należy mu podać link.

§ 4. Banowanie graczy.
* Zbanować gracza możemy za :
- spam ( tj. niepotrzebne, wielokrotne wysyłanie tej samej wiadomości)
- używanie wulgaryzmów
- handel kontami
- obrażanie
- ogłoszenia
* Przed zbanowaniem najpierw należy podjąć próbę uspokojenia gracza,jeśli nie zadziała należy dać ostrzeżenie, a następnie zbanować. ( Informuję, iż wzajemne przekazywanie numerów GG, e- maili czy innych komunikatorów nie jest brane jako spam).
* Ban działa na tydzień, po tygodniu burmistrz lub jego zastępca usuwa bany.
* Loginy wulgarne banujemy od razu.

§ 5. Przeprowadzanie naboru / przyjmowanie nowych pracowników.
* Za przeprowadzanie naboru odpowiedzialny jest szef .
* Każdy nowo przyjęty pracownik musi przejść okres próbny, który trwa dwa tygodnie.
* Po zakończeniu okresu próbnego szef wraz z konsultantkami podejmuje decyzję o przyjęciu danego pracownika.
* Podczas naboru zabrania się udzielania odpowiedzi na jakiekolwiek pytania z nim związane.

§ 6. Konsultantki.
* Aktualnie konsultantkami są :
BRAK ( ale o tym w odpowiednim temacie )

* Do zadań konsultantek należy m.in. kontrolowanie nowych pracowników oraz udzielanie im pomocy, gdy tylko tego potrzebują.
* Obowiązkiem każdej konsultantki jest wystawienie opinii na temat nowego pracownika na specjalnej stronie. Opinia konsultantek ma duży wpływ na wynik okresu próbnego.


Każde uaktualnienie będzie robione co tydzień jeżeli się uda , serdecznie pozdrawiam nikola4121

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.poke-arena.pun.pl www.shinobiwar.pun.pl www.pokemon-life.pun.pl www.gryizabawy.pun.pl www.zizklan.pun.pl