#1 2010-10-30 20:29:51

 Chocolate

Administrator

21664765
Zarejestrowany: 2010-10-29
Posty: 18
Punktów :   

Zasady i Regulamin !

§ 1. Zasady ogólne.
* Burmistrzem osiedla Texsas Holden jest Chocolate [ Alicja ]
* Każdy pracownik musi obowiązkowo znać regulamin osiedla, a także odpowiednio się do niego stosować.
* Zabrania się rozpowszechniania danych z panelu - osobom postronnym.
* Wszelkie nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem panelu zgłaszamy tylko i wyłącznie do szefa.
* Każdy pracownik ponosi odpowiedzialność za swoje zachowanie na chacie.
* Jeśli jesteś świadkiem nagannego zachowania/działania wśród pracowników, proszę o kontakt wraz z załączonym screenem.
* Podsumowania będą w każdą niedzielę w godzinach porannych lub popołudniowych.

§ 2. Harmonogram pracy.
* Pracownik jest zobowiązany do wyrabiania limitu : dozorcy - 1 godzina tygodniowo, konsultantki - 1 h  tygodniowo.
* Godziny pracy są dowolne, nie ma ograniczeń.
* Urlopy zgłaszamy tylko i wyłącznie na e-mail : lalunia19971@wp.pl . W e-mailu proszę umieścić takie informacje jak : login, czas trwania urlopu oraz powód dla którego go bierzecie. W innym przypadku urlopy będą odrzucane.
* Podczas włączonego dyżuru pracownik ma obowiązek być obecny na chacie, w innym przypadku dyżury będą odrzucane.
* Za nieobecność podczas włączonego dyżuru są kreski - jeżeli się wtedy nie usprawiedliwisz w odpowiednim temacie na tajnym forum.
* Po 3 ostrzeżeniach pracownik zostaje usunięty z pracy.

§ 3. Stosunek do graczy.
* Zabrania się używania wulgaryzmów, niestosownych znaków oraz ich nadużywania na chacie.
* Jako pracownik, należy być miłym oraz pomocnym, niezależnie od sytuacji.
* Dozorcy powinni odpowiedzieć na pytania zadane przez gracza, w ostateczności skierować go do Helpu który znajduje się na głównym forum.
* Gdy gracz nie wie, gdzie jest Help – należy mu podać link.

§ 4. Banowanie graczy.
* Zbanować gracza możemy za :
- spam ( tj. niepotrzebne, wielokrotne wysyłanie tej samej wiadomości)
- używanie wulgaryzmów
- handel kontami
- obrażanie
- ogłoszenia
* Przed zbanowaniem najpierw należy podjąć próbę uspokojenia gracza,jeśli nie zadziała należy dać ostrzeżenie, a następnie zbanować. ( Informuję, iż wzajemne przekazywanie numerów GG, e- maili czy innych komunikatorów nie jest brane jako spam).
* Ban działa na tydzień, po tygodniu burmistrz lub jego zastępca usuwa bany.
* Loginy wulgarne banujemy od razu.

§ 5. Przeprowadzanie naboru / przyjmowanie nowych pracowników.
* Za przeprowadzanie naboru odpowiedzialny jest szef .
* Każdy nowo przyjęty pracownik musi przejść okres próbny, który trwa dwa tygodnie.
* Po zakończeniu okresu próbnego szef wraz z konsultantkami podejmuje decyzję o przyjęciu danego pracownika.
* Podczas naboru zabrania się udzielania odpowiedzi na jakiekolwiek pytania z nim związane.

§ 6. Konsultantki.
* Aktualnie konsultantkami są :
BRAK ( ale o tym w odpowiednim temacie )
* Szefową konsultantek jest BRAK (wszystko w odpowiednim temacie) to do niej należy decydujące zdanie wśród konsultantek.
* Do zadań konsultantek należy m.in. kontrolowanie nowych pracowników oraz udzielanie im pomocy, gdy tylko tego potrzebują.
* Obowiązkiem każdej konsultantki jest wystawienie opinii na temat nowego pracownika na specjalnej stronie. Opinia konsultantek ma duży wpływ na wynik okresu próbnego.


Każde uaktualnienie będzie robione co 2 tygodnie od dziś. Życzę miłego Dnia Chocolate.

Offline

 

#2 2010-11-02 17:19:38

zjemcibabcie

Zbanowany

Zarejestrowany: 2010-11-01
Posty: 6
Punktów :   

Re: Zasady i Regulamin !

Zerżnięte z Grzendy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mrr.pun.pl www.power-league.pun.pl www.goldhead.pun.pl www.ticlass.pun.pl www.miecz.pun.pl